“ематика реферат≥в з маркетингу

1.  ритичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до розум≥нн¤ соц≥ально-економ≥чноњ сутност≥ та зм≥сту маркетингу.

2. ≤сторичн≥ в≥хи формуванн¤ теор≥њ маркетингу.

3.¬клад економ≥ст≥в-нобел≥ант≥в в теор≥ю маркетингу.

4.—тановленн¤ та розвиток маркетингу в ”крањн≥.

5.  ритичний огл¤д передумов виникненн¤ концепц≥њ маркетингу.

6.јнал≥зпроблемтенденц≥йрозвиткуконцепц≥њсоц≥ально-в≥дпов≥дального маркетингу.

7. ѕоходженн¤ комплексу маркетингу та принципи його ефективност≥.

8. јнал≥тичний огл¤д теоретичних п≥дход≥в до реал≥зац≥њ концепц≥њ маркетингового управл≥нн¤ п≥дприЇмствами-товаровиробниками на сучасному етап≥ розвитку економ≥ки ”крањни.

9. јнал≥тичний огл¤д теоретичних засад маркетингу ¤к ф≥лософ≥њ б≥знесу нац≥ональних товаровиробник≥в в умовах глобального конкурентного середовища.

10. јнал≥з прогнозних особливостей еволюц≥њ концепц≥њ маркетингу в третьому тис¤чол≥тт≥.

11. јнал≥з проблем ≥ тенденц≥й розвитку маркетингового управл≥нн¤ на п≥дприЇмствах промислових галузей ”крањни.

12. јнал≥з сучасних особливостей та перспектив п≥двищенн¤ ефективност≥ застосуванн¤ в≥тчизн¤ними товаровиробниками маркетингових метод≥в управл≥нн¤ виробничо-збутовою д≥¤льн≥стю на приклад≥... конкретноњ галуз≥ чи сфери (г≥рничорудноњ, паливно-енергетичноњ, металург≥йноњ, машинобуд≥вноњ, транспортноњ, буд≥вельноњ, легкоњ промисловост≥, аграрно-промисловоњ, послуг та ≥н.).

13.  ритичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до розум≥нн¤ р≥зновиду аспект≥в маркетингу.

14.  ритичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до розум≥нн¤ основних принцип≥в маркетингу.

15.  ритичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до розум≥нн¤ функц≥й маркетингу.

16.  ритичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до розум≥нн¤ соц≥ально-етичного маркетингу та шл¤х≥в його ефективного застосуванн¤ в ”крањн≥.

17.  ритичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до розум≥нн¤ сутност≥, системи та зм≥сту маркетингових досл≥джень.

18. јнал≥тичний огл¤д теоретичних засад маркетингового досл≥дженн¤ ринку.

19. јнал≥тичний огл¤д теоретичних засад маркетингового досл≥дженн¤ п≥дприЇмства.

20.  ритичний огл¤д сучасних оц≥нок рол≥ маркетингових досл≥джень в систем≥ управл≥нн¤ промисловим п≥дприЇмством (на основ≥ ≥нформац≥њ з пер≥одичних л≥тературних джерел: а) в≥тчизн¤них автор≥в; б) заруб≥жних автор≥в).

21. јнал≥з сучасних шл¤х≥в п≥двищенн¤ ефективност≥ маркетингового управл≥нн¤ п≥дприЇмствами сфери послуг.††††††††††††††††††††††††

22. јнал≥тичний огл¤д сучасних заход≥в прискоренн¤ адаптац≥њ нових товар≥в на ринку.

23. ќсобливост≥ ≥ п≥дходи скандинавськоњ школи маркетингу.

24. ќсобливост≥ ≥ п≥дходи французькоњ школи маркетингу.

25. ќсобливост≥ ≥ п≥дходи ¤понськоњ школи маркетингу.

26. ќсобливост≥ ≥ п≥дходи н≥мецькоњ школи маркетингу.

27. јнал≥з проблем ≥ тенденц≥й розвитку маркетингу в –ос≥њ.

28. —утн≥сть ≥ переваги латерального маркетингу.

29. —утн≥сть, р≥зновиди ≥ переваги ≥нтернет-маркетингу.

30. —утн≥сть ≥ переваги маркетингу партнерських стосунк≥в.

31. Ќов≥ тенденц≥њ в сусп≥льств≥ ≥ св≥тов≥й економ≥ц≥, що спри¤ють зм≥н≥ характеру маркетинговоњ д≥¤льност≥.

32. јнал≥з в≥дпов≥дност≥ еколог≥чних товар≥в потребам ринку.

33. јнал≥тичний огл¤д метод≥в оц≥нки ризику виведенн¤ нового товару на ринок.

34. јнал≥тичний огл¤д сучасних п≥дход≥в до створенн¤ економ≥чноњ ефективност≥ ц≥новоњ пол≥тики п≥дприЇмства.

35.  омун≥кац≥њ в сусп≥льств≥ та б≥знес≥.

36. –озвиток та гармон≥зац≥¤ ринку маркетингових комун≥кац≥й.

37. ”правл≥нн¤ розпод≥лом ≥ збутом промислових п≥дприЇмств.

38. Ќов≥тн≥ тенденц≥њ в маркетингов≥й пол≥тиц≥ розпод≥лу.

39.≤сторичн≥ в≥хи розвитку маркетинговоњ думки.

40.≈коном≥чн≥ аспекти маркетингу.

41.ѕсихолог≥чн≥ аспекти маркетингу.

42.†† —оц≥олог≥чн≥ аспекти маркетингу.

43. ультуролог≥чн≥ аспекти маркетингу.

44.ќсобливост≥ американського та Ївропейського п≥дход≥в до теор≥њ маркетингу.

45. японська школа маркетингу.

46.—кандинавська школа маркетингу, та њњ внесок в розвиток теор≥њ маркетингу послуг.

47.—тановленн¤ та розвиток маркетингу в ”крањн≥.

48.ћаркетинг партнерських стосунк≥в.

49. ѕотреби, ¤к основний ор≥Їнтир маркетингу.

50.¬иникненн¤ комплексу маркетингу та його розвиток.

51.≈волюц≥¤ концепц≥њ "4–s".

52.√лобальний маркетинг: переваги та недол≥ки.

53.Ћатеральний ( креативний ) маркетинг.

54.≈моц≥йний маркетинг (маркетинг вражень). 5 5.≤нтерактивний маркетинг.

56. л≥Їнтськ≥ бази даних ≥ маркетинг баз даних.

57.”правл≥нн¤ взаЇмов≥дносинами з кл≥Їнтами (CRM Ц customer relationship management).

58.††† ≤ндив≥дуальний маркетинг.

59.††† ¬иникненн¤ ≥ основн≥ напр¤ми "еколог≥чного маркетингу".

60.††† Ќевизначен≥сть ≥ ризики в маркетингу.

61.††† ƒосл≥дженн¤ конкуренц≥њ ≥ конкурент≥в.

62.††† ƒосл≥дженн¤ повед≥нки споживач≥в.

63.††† “овар в економ≥ц≥ ≥ в маркетингу.

64.††† —уть та особливост≥ маркетингового ц≥ноутворенн¤.

65.††† —учасн≥ методи ц≥ноутворенн¤.

66.†††  омун≥кац≥њ в сусп≥льств≥ та б≥знес≥.

67.††† «овн≥шн≥ маркетингов≥ комун≥кац≥њ.

68.††† ¬нутр≥шн≥ маркетингов≥ комун≥кац≥њ.

69.††† –озвиток та гармон≥зац≥¤ ринку маркетингових комун≥кац≥й.

70.††† ”правл≥нн¤ д≥¤льн≥стю посередник≥в в маркетингових каналах.

71.††† ‘≥зичний розпод≥л ¤к сп≥льна функц≥¤ маркетингу ≥ лог≥стики.

72.††† Ќов≥тн≥ тенденц≥њ в маркетингов≥й пол≥тиц≥ розпод≥лу.

73.††† ‘ранчайзинг в орган≥зац≥њ процесу розпод≥лу продукц≥њ.

74.††† —утн≥сть маркетингу та еволюц≥¤ його концепц≥њ.

75.††† “енденц≥њ розвитку сучасноњ концепц≥њ маркетингу.

76.††† ќсобливост≥ розвитку маркетингу в ”крањн≥.

77.††† —учасн≥ види маркетингу.

78.††† ћаркетинг послуг.

79.††† ѕосередницький маркетинг.

80.††† Ќекомерц≥йний маркетинг.

81.††† √лобальний маркетинг.

82.††† ЌавколишнЇ середовище маркетингу.

83.††† —оц≥ально-етичний маркетинг.

84.††† ¬нутр≥шньоф≥рмовий маркетинг.

85.††† ћ≥жнародний маркетинг.

86.††† “овар та його маркетингова концепц≥¤.

87.††† ѕозиц≥юванн¤ продукц≥њ на ринку.

88.†††  онцепц≥¤ життЇвого циклу продукц≥њ та њњ маркетингове використанн¤.

89.††† ≈л≥м≥нуванн¤ продукц≥њ п≥дприЇмства.

90.††† ѕроблеми впровадженн¤ нових товар≥в на ринок.

91.††† ћарка товару.

92.††† ћаркетингова пол≥тика комун≥кац≥й.

93.††† —тимулюванн¤ збуту.

94.††† ѕерсональний продаж.

95.††† ÷≥нност≥ ¤к маркетингова категор≥¤.

96.†††  онфл≥кти в каналах розпод≥ленн¤ та методи њх усуненн¤.

97.††† ќрган≥зац≥¤ маркетингу на п≥дприЇмств≥.†††††††††††††††††††††††††††††††

 

Hosted by uCoz